Hösten på intågande

Nu är ju hösten här. Och de blir kalkare och kallare. Och igår när vi var ute hos mormor och morfar en stund. Sen när vi kom hem fortsatte vi vara ute. Men i vårt hus var de bara ca 17 grader i huset. Så sambon fick elda i vår kamin så de blev varmt i vårt hus. Jag gick ner till affären och köpte bröd och när jsg kom hem var de så varmt och skönt i vårt hus. Ni som inte har kamin råder jag er att gå in på www.narvells.se

 

och titta på kaminer. Jag rekomenderar verkligen att ha kamin för dels blir de billigare uppvärmning men framförallt goare värme. Jag älskar verkligen den värmen som de ger. Och plus att de är så mysigt när man tittar på tv och har lite eld det är verkligen rogivande och lugnande en fredag kväll. Ett tips är att elda inte massa om ni ska ha gäster (alt inte försent på dagen) och framförallt när msn gar barn som rör sig. De gjorde vi en gång och de blev så varmt så vi fick öppna fönsterna och få bort lite av värmen. De lär jag aldrig glömma var som em bastu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0