leos lekland

Då var vi på leos lekland igår i Malmö. William älskade det så klart. Jag är så glad att jag är mamma till denna underbara son. Tänk jag är verkligen mamma till denna underbara son. Trots sjukdom som endometrios som gör jag har ont periodvis och det är fruktansvärt tufft så har jag ändå mitt underbara ♡. Han gör mina dagar.

Danmark

Då har vi varit i Helsingborg hos brorsan och åkt över till Danmark. Är trött nu. Ska snart köra hem hoppas grabb också somna i bilen påväg hem

badat

Då va familjen och badade i badhuset. Det är ju för kallt och bada utomhus. William ville knappt gå upp. När vi väl fick upp grabben så gick vi till mcd och åt. När vi kom hem var min tanke att grabben skulle sova middag och jag städa men självklart somnade vi också. Så nej det blev inget städ. Jag vaknade ihop med resten av familjen. Men samtidigt va de mysig att sova hela familjen

ont i kroppen igen

Då har jag ont i kroppen igen. Är så trött på att ha de periodvis. Är alltid så trött då. Hoppas jag slipper smärta snart igen

blöjfri på natten

Äntligen har han godkänd att han inte ska ha blöja på natten. Tänk vad de gick fort. Från att han va rädd att råka kissa på sig till han själv säger blöjor har bara bebisar. Och nu i veckan var han så roligt jag hade mens satt på binda och William kommer in på toaletten och talar om till mig att jag är stor flicka och stora flickor använda inte blöjor. Jag kunde inte låta bli och skratt min lilla ♡.

lund

Då har vi varit i lund och köpte lite nya kläder till William. Jättefin kläder. Och William har varit blöjfri hela dagen utan en ända olycka på hela dagen trots vi åkte tåg och var på stan. Sen köpte vi en tröja till mig också.

sonen har kissat på pottan

Nu har grabben varit helt blöjfri utan olycka i 2 dygn på dagen. Är så stolt och glad att de har fungerat så bra. Hoppas de håller i sig. Tom när man storhandlar på maxi klarade han sig perfekt och kissar sedan när vi kommer hem

påväg hem

Nu är vi påväg hem från Kolmården. Efter 2 intensiva dagar pp Kolmården. Även om vi haft det trevligt ska de bli skönt att komma hem.
Men enligt William har vi varit i Motala hela tiden. För han älskar Motala. När jag frågade honom vad som är bra med Motala svarade William de bästa var att åka buss i Motala. Jag undrar vad han menar med det. Jag vet nog vad han menar ; )

andra dagen på kollmården

Då var de andra dagen på Kolmården och William älskade det. Knappt man fick honom därifrån. Och när vi åkte från Skåne stod de på SMHI att de skulle vara regnskurar. Men nej inget dåligt väder. Och de va säkert för vi tog vi regnkläder och stövlar med oss i onödan men hade vi inte tagit de med oss hade de väl regnat.

Kolmården

Idag har vi varit på Kolmården med familjen. William älskar det. Hyfsat väder. Ända nackdelar är väl att jag har endometrios smärta. Men jag vill inte förstöra Kolmården vistelsen för grabben så jag biter i de sura äpplet och går en massa trots jag har ont. Så nu ligger jag i sängen och har fruktansvärt ont. Men tabletter och så ska jag klara morgon dagen också.

undrar vad det är med alla i Östergötland?

För ca 1 månad sedan var vi i Motala där sambon cyklade Vättern. Där träffade jag en underbar busschauffören som hjälper oss med allt var vi ska hoppa på bussen och var de var barnvänligt mat. Stort hjärta till denna busschauffören. Hade gärna vilja träffa honom igen och ge en stor blomma.

Idag har vi kommit upp till Norrköping. Ska ut o käka och då träffa vi på en kvinna som vi frågade var man kunde äta. Den kvinna visade oss följde med och visade.
Så min slutsatser just nu är två gånger Östergötland 2 personer som är trevlig.

utanför Trelleborg

Då är vi utanför Trelleborg och sover över. Skönt att komma hemifrån. Ska hem imorgon tyvärr så blåser det här ordentligt men vi har ändå gått vid havet. Vilket va skönt William sover nu och vi slappa

Trött

Då har vi varit ute nästan hela dagen William blev trött och somnade 1930. Jag har ont i halsen typiskt när man har semester. Men varför inte liksom. Så blir att försöka sova mycket inför nästa vecka när det blir Kolmården.!

sovmorgon

Idag tog vi sovmorgon. William vaknade först ca 630 åt frukost därefter gick vi och la oss igen vaknade igen 10.20. Jag var så utvilad snacka om att välja rätt dag att ta sovmorgon. Jag behövde verkligen det jag också

dra igång med massa städ

Ja då är det semester då drar man igång med allt man inte hinner med när man arbetar. Igår ut med mattan i vardagsrummet och skrubbar och sedan högtryckssprutan på den. Idag blev det bilen som fick en ordentlig omgång städning inuti. Så snart blir det väl utvändning också. Rätt mycket städning från topp till tå i huset också på gång. Lite har jag börjat med. Tänk bara att ha tiden. Man borde ha semester alltid.

semester

Äntligen säger jag semester. Underbart att vara ledig

2 arbetsdag kvar

Då har jag bara två arbetsdagar till semestern. Ska bli så skönt. Känns som jag behöver det. Har verkligen inte någon energi just nu