Vår och sommarväder

 
Nu med våren är här och sommaren är här är vår familj ute mer. Idag var vi i hanaskog och william sitt första lopp löparkalleknatet i de härliga vädret. William gillade det. Jag fick springa med i rundan.
I och med de härliga vädret jag hoppas de blir hela vår o sommaren är de viktigt att rulla ner lite i huset för de inte ska bli förvarmt att sov. Hos oss har de varit 25-27 grader varmt i hus när vi ska gå o lägga oss så de har varit grymt. Jag har funderat om man ska fixa så man kan rulla ner i hela huset likt detta http://bryma.se/. För att få de behagligt när vi går o lägger oss. De bli ju varmt att alla 3 sover i samma säng också så de gör de ju inte bättre iallafall. Så vi hoppas vi hittar en grymt bra lösning på de hela.
 
För även om vi har öppna fönster 24 h om dygnet är det fruktansvärt varm i vårt hus. Nästan så man vill springa naken inomhus, men då klagar väl grannarna. För varm är vad jag är. Och märker att de påcerkar vår 4,5 åring med när de är varmt och självklart jobbigt för honom och sova. Och bara att vi ligger o sover alla tre i samma säng gör ju inte saken bättre. Så får fixa skydd i fönsterna illa kvikt helt enkelt. Och även fläkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0