Skydda hemmet

Det här med säkerhet hemma kan jag känna är väldigt viktig. Säskilt nu när det händer mer och mer i vårt samhälle. Och otryggheten när man kanske är iväg att man ska få inbrott eller något annat och märka det när man kommer hem. Eller om det sker inbrott när man ligger och sover. Och jag har börjat fundera mycket just vad man lägger ut på ex sociala medier, att jag inte lägger ut på social medier att man ska iväg eller liknande. Men även om man är borta att man har grannar osv som tar in post osv. Men även att det ska se ut som att man är hemma. Och även larm. Vilket kan va bra när William kommer hem från skolan när han blir så stor så kan man åtminstone se när han kommer hem också.


Likadnt när det gäller brand och så om det är något. Så säkerheten är viktigt tycker jag. Så jag sitter och kollar runt för min säkerhet tittade lite på denna sidan www.totalsakerhet.com. Skulle verkligen viljat veta hur andra gör. Och tips kanske? För det känns som samhället ser värre och värre ut tyvärr.


Just att skydda sig från allt det andra hemska.


Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0