Renovering av huset

En familj som älskar att duscha och bada kan man räkna denna familj som Sambon gillar dock att duscha svalt, jag gillar att duscha väldigt varmt och sonen på 4 älskar att duscha länge och leka med att spola vatten i en skål och sedan leka och sedan tvätta väggen eller som sonen säger blommorna. Det innebär blommorna på väggen i duschen. Och sedan får man knappt ut honom där ifrån. Så det innebär igen dusch efter honom då lär det du inte ha varmvatten någonstans. Då vi har två badrum i vårt hus Även på entréplan  som måste renoveras och där vill jag ha badkar då jag har mycket värk i min kropp så funderar vi på att fixa en bättre vattenberedare när vi ändå fixar badrum. För jag misstänker att de är fler än jag som kommer gilla att bada. Och vi tror att ju äldre sonen blir kommer det gå mer vatten i hushållet. Jag har varit inne på den här sidan www.indol.se och kollat på vattenberedare. Frågan är hur stor vi ska satsa på till vår familj. För jag vill inte ha för liten men jag ska ju inte överdriva  de hela och ta den värsta bland de värsta. Och jag märker att det är så mycket  jag vill göra med vårt hus. Även köket vill jag göra om till ett paradis. En annan dröm är fixa relax avd i källaren med bastu och dusch Och tvättstugan Och sist men inte minst vill jag ha en  uteplats (trädäck) med vedeldad tunna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0