Utmanat mig själv

 
Nu denna veckan har jag varit ledig frpn jobbet. Jätteskönt och framförallt välbehövligt. Börjat putsa lite fönster och även storstädat kök o badrummet. Har par fönster kvar o storstäda par rum till men de går ju fortare resterande rum att städa. 
 
Men i onsdags var jag och sonen och vänner på barnensdag i kristianstad. Och där hade såklart william det jätteroligt. Han red häst och fick sitta på polismotercykel, hoppat hoppborg och även åkt karuseller. Och vet ni vad jag har utmanat mig själv och william och hans kompis har åkt katuseller själva utan oss föräldrar och vi stod o tittade på. Självklart klarade han det men den här nojiga mamman hade de jobbigt.
 
Ja han tittade även på han bananen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0