Byta bransch

Igår gick jag och william till affären för käpa ost till våra hemmagjorda hamburgare som vi grillade o så pommes till det. Det var jättegott. 
 
Mina hemmagjorda hamburgare är så goda. Jag utmanade mig själv idag och sökt ny/gammalt jobb. Ett jobb jag hade för ca 10-12 år sedan fast i broby. Detta jobbet som jag sökt nu är i hanaskog. Samma företag och allt. Jag trivdes så bra de jobbet. Så hade varit så skoj och byta från vårdjobb till industri om man skulle få jobbet vilket jag hoppas på. Så håll nu tummarna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Så du har tröttnat på vårdjobbet? Det är ett slitsamt yrke. Min man utbildade sig till sjuksköterska för många år sen men började senare på ett industrijobb. Nuförtiden jobbar han på ett museum :) Jag håller tummarna! :D

Svar: Ja jag är lite trött på arbetstid
None None

2016-07-28 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0