Trädgården

Nu när våren kommer och de blir ljusare dagar och varmare dagar och de innebär mer tid i trädgården. Och jag funderar på och även sätta belysning i trädgården har även kollat på denna sidan www.prestandabelysning.se och hittat smått och gott. Och william älskar att hjälpa till och det är riktigt kul att han också varkar intresserad. Jag hoppas verkligen de håller i sig. Och jag tycker de är snyggt med belysning runt blommor och så. Så de blir mer levande även i trädgården. Så nu planerar vi hur de ska se ut i vår trädgård i framtiden. Och nu när vi har införskaffat en studsmatta till sonen också så tänkte jag fixa lite belysning i olika färger runt studsmattan hur fräckt hade inte det varit när sonens kompisar hade kommit?  Känns som jag vill få den bästa trädgården i hela kvarteret. Har ni några tips från er trädgårdar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0