Ny elektronik

Nu när vi äntligen bestämmt oss att fixa vårt räliga kök så har vi valt att ha en kyl/frys hemma i köket. Idagsläget har vi ett kylskåp (stort) i köket och en stor frys i källaren. Men med min värk i kroppen är det smart att ha en kyl/frys på entre plan då. Men i och med frysen är liten den vi ska ha i köket så funderar vi självklart på att använda någon form av frysbox eller något fi källaren men att man då har det nödvändigaste på ovanvåningen och att sambon plockar upp mat från frysen i källaren. Vi har ju funderat att bäställa boxen från legoelektronik.se. 
För att vår son som bara är 4 nu äter ju som en häst redan idagsläget. Så jag har ju börjat fundera hur mycket han kommer äta i tonåren. Jag vill knappt tänka på det. 
 
Och tanken är att jag ska försöka hitta lite lampor till fönsterna också i vårt hus så det blir hemtrevligt i köket och funderar på att beställa hem lite glödlampor från hemsidan så man har hem
 
ma sk. 

Kommentarer
Postat av: Anette

Elgiganten har många frysar att välja emellan- Värt att tänka på också är ju hur mycket energi/el de förbrukar
http://www.elgiganten.se/catalog/vitvaror/se_frys/frys
Jag brukar beställa ledlampor från InkClub
http://www.inkclub.com/se/sv/Belysning/c/f4?gclid=Cj0KEQjw0dy4BRCuuL_e5MeqmNABEiQAq8iNI9VDvZF9nO_CDh70uhPzOMg3L-yz771fINyh0UKsyrwaAnTt8P8HAQ
Smidigt med nätshopping :)
Lycka till med nya köket!
Kram <3

Svar: tack ;) det är mycket att tänka på
None None

2016-04-20 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0