Dålig hy

Hej
Jag som har dåmig och torr hud är ju så stor behov att andvända rätt produkter för huden. Och bara för att duscha/bada får jag stå o smörja in mig rejält. Och det är alltid svårt att hitta produkter som passar med min torra hud men http://www.nh2.se/är har jag hittat en del som passar min hud på 
och även om jag vet att de är viktigt att använda bra produkter på vintern också så är det så viktigt med de nu under sommaren och kroppen blir frestad av sol o vind. 
 
Även vår 4 åriga son smörjer jag varje kväll i förebyggande syfte även om han inte visar dom tecken att ha samma dåliga hy som mig så skadar de faktiskt inte att hjälpa kroppen. 
 
Och när jag och sonen badar badkar lägger vi alltid olja i vattnet. 
Bara för även de hjälper kroppen. Och hur skönt är de inte efter ett bad och när man smort in kroppen att gå och lägga sig i en renbäddad säng?
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0