tuff jobbehelg bakom mig

Då har jag arbetat helgen fredag kväll och delad (o)tur både lördag och söndag vilket är jättetufft för mig.

Och i söndags var det gympa igen för William där föräldrarna är med. Så det fick bli pappa och William gympa på ett sätt är det kanonbra bara dom gör grejer bara dom. Det behöver verkligen dom så jag unnar verkligen dom den egentiden i hopa dom två.

Men idag har jag varit ledig underbart skönt. Solen har varit framme. Jag och William var ute i förmiddags för att ändå ta vara på solens strålar. I eftermiddags kom två kompisar till mig och deras barn så dom kunde leka ihop jätte skoj.

Jobbade med en underbar vikarie igår morse väldigt ny är hon och ung (i 20 årsåldern) men väldigt duktigt. Jag blev faktiskt jätte glad att det finns unga bra vikarier. Jag hoppas verkligen hon kan få en tjänst när det blir en ledig det är hon värd.

Fick en ny matta till vardagsrummet igår också. Har fixat och städat vardagsrummet och lagt dit den nya och det blev så fint.

Kommentarer
Postat av: Anette

Delade turer borde inte få finnas!!
Skulle vara kul om du hade bilder att visa på bloggen hur ni har det i huset :)
Kram <3

Svar: Ja, det borde det. Tyvärr är dem hemska. Ja jag får ta lite bilder. Visa hur det ser ut
None None

2015-09-08 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0