långledigt

Denna helgen är jag långledigt. Så igår em var jag och William ute hela eftermiddagen var så skönt. Man måste ju ta vara på de härliga vädret. Och så sover sonen desto bättre när han har varit ute och fått leka och röra på sig. Han är verkligen en ute människa. Och det ska man vara glad för.

Innan vi gick in så satt vi på trappan. Vi har ju dagis mittemot vårt hus och William älskar att sitta och titta på när barnen ska åka hem även fröknarna. Förra veckan var de em fröken från William avd som börjar lite senare och hon hälsar på William och istället för William vinkar och säger hej så ser de ut som han vinkar med foten. Och fröken säger jaså William du vinkar med foten de går lika bra det. Och igår när vi satt på trappan skulle den fröken köra hem så säger William du mamma när hon kör förbi mig ska jag vinka med foten de har hon sagt det är ok.

Jag är så glad att William älskar sina fröknar är så mycket lättare att lämna honom på dagis. Och jag blir så stolt som förälder när jag får höra från alla fröknarna att William har utvecklats så mycket sedan innan semestern till nu. Att han verkligen tagit flera steg framåt. De visar att fröknarna verkligen ser William och hans framsteg. Och de märks att William gillar dom och dom gillar våra barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0