Konstig helg och äntligen ledig lite igen

Ja denna helgen har varit lite annorlunda. Vi var i Malmö i söndags. Skulle kolla på ishockey åker tåget ner väldigt smidigt och bra. Då blir vi visiterade hela bunten. Sen när vi skulle åka hem stod det en hel hög poliser i perrongen. När vi sedan hoppar på tåget stormar det in ca 30-40 poliser kollar lägg på allt och alla. Alla asylsökande fick hoppa av tåget i Malmö. Det var väl runt 40 tal som inte fick åka längre. Pga polisinsatsen så blev ju tåget försenat hem. William tyckte det var skoj och kolla på alla poliser.

Sedan i måndags var jag på utbildning på förmiddagen och jobb på kvällen och lika dant i går jobb på kvällen.
Nu idag har jag varit ledig träffat en kollega o fikat och planerat lite. Och nu tar vi det lugnt. Ikväll ska jag på röntgen på ländryggen då läkaren tror jag har sned rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0