jättebesviken på sjukvården

Ja, återigen är jag jättebesviken på sjukvården. Jag hade fått en telefontid för ca 2 månader sedan att dom skulle ringa mig vid 1530 igår. Självklart sitter jag med mobilen i högsta hugg från ca 15.00 för vara på den säkra sidan att jag har den när dom ringer så jag inte behöver springa och leta efter den. Vet ni vad som händer?
Precis dom ringer INTE. Det som var så viktigt för mig. Och prata bland annat om journalen från förlossningen och tiden där inne. Men även om jag kunde få en operation och opera bort lite grejer så jag kanske slipper min endometrios. Så snacka om att vara besviken.
Bara hoppas dem ringer idag så jag kan säga dom ett och annat.

Igår var jag också på medarbetarsamtal. Första gången i mitt liv. Det gick faktiskt bra. Över förväntan faktiskt. Så då får man vara nöjd. Sen får vi inte löneökning förrän i september tror jag det var. Lite synd. Men hoppas i alla fall på hög höjning.

Idag går jag in lite tidigare på jobbet och jobbar skönt med extra pengar i sommar. Och sambon har också fått jobb började i måndags. Så det är underbart skönt. Lär ju märkas med två inkomster istället för en större inkomst och a-kassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0