IFK KRISTIANSTAD

Då har jag jobbat helga helgen varit jättetufft men det gick tillslut trött var jag när jag kom hem. Igår sov jag och William till klockan 12 vilket var jätteskönt. Behövde både jag och William.
I söndags spelade ifk Kristianstad handboll och dem vann finalen. Första gången sedan 1953 så det var väl dags?
Idag har bara jag och William gjort inget. Har varit så skönt och bara få vara. Visst William hade sina polare här i eftermiddag.

Imorgon är det sommarfest på Williams dagis så det ska bli kul. Morfar kommer att följa med på festen. Så ska se vad vi ska ta med oss för fika. Funderar på att baka något gott med William på förmiddagen som aktivitet. Och sen har med det till dagis på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0