Äntligen ledig efter helgens jobb

Då har jag jobbat hela helgen delad (o)tur hela helgen. Det är tur man har en underbar kollega som jag har helgerna med så det går lite lättare att arbeta dessa långa pass.
Men nu är det över i alla fall. Så denna veckan har jag underbara veckan. Jobbar enbart onsdag och torsdag.

Idag blir det att plocka hemma och umgås med familjen och katten :). Ska bli skönt. Jag har verkligen saknat min lilla William. Känns jättejobbigt att vara ifrån honom hela helgen. Men nu ska jag verkligen vara ledig två helger. Så nu känner jag att jag har en underbar tid framför mig i 14 dagar där det blir att umgås.

Bara tråkigt att det har varit fint väder i helgen och idag regnar det. I alla fall nu så jag hoppas det blir bättre väder i eftermiddag så vi kan gå ut lite. Både jag och William älskar ju att vara ute.
Min pappa fyllde år i fredags hann tyvärr inte fira honom tillräckligt så får väl åka ner i kväll i stället. William älskar att umgås med (som William själv säger) grolligroll morfar. Min farmor bor granne med min pappa och när vi stannar där så ska William alltid in till farmor och så knackar han på dörren sen säger William:
- Farmor det är bara Wille öppna dörren kolla rullator.
När farmor öppnar så springer han in kollar rullatorn och kör runt med den och kollar lite till sen säger han till farmor din rullator är bra. Och sen ska han självklart kolla käppen med :).

När han har gjort det ska han dricka ett glas saft sen kan han gå in till morfar då är allt ok. Tycker han är för härlig killen.

Jag ska försöka ta lite mer foto och lägga in här och se vad vi gör om dagarna är ju jättedålig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0