Snart semester

Då har jag 4 arbetspass kvar till min semester. Känner jag behöver det då jag är jätte trött hela tiden så hoppas dessa pass går riktigt fort.
Vi var i Motala för 14 dagar sedan ungefär när sambon cyklade. På dagis sedan är det ända William pratar om den snälla busschaufförens där upp i Motala. Även på dagis säger han att det roligaste är att åka buss med killen. Och undra varför William gillar honom förstår inte alls haha. Enlig mig såg han inte alls bra ut (ironi) När jag och William åt frukost säger William till mig att jag är röd i huvudet. När vi hoppade av bussen (åkte med honom tre gånger) säger William hej då ses nästa år.

I söndags förra veckan åkte mormor in med stroke tänkte hälsa på henne idag. Hoppas det är hyfsat med henne i alla fall. Återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Anette

Nämen!! Var ni i Motala!! Jag bor ju där :)Vi kunde ha setts ;)
Gick det bra för sambon att cykla?
Kram :D

Svar: Yes vi var där. Tänkte inte alls att du bodde där. Jo de gick bra 12 h och 8 min. Vet du vem Daniel Larsson är som busschauffören jobbar han spelat i någon dansband tror de heter casanovas eller ngt liknande
None None

2015-06-27 @ 22:54:25
Postat av: Anette

Ja, jag har hört talas om Casanovas. De är från Vadstena. Daniel Larsson var tidigare trummis där men hoppade av 2009. Lyssnar aldrig på dem - gillar inte dansbandsmusik ;)
Hur är det med din mormor efter stroken?
Kram <3

Svar: Jo hon har kommit hem igen.
Jag hade aldrig hört talas om dom innan. Men åkte buss med han Daniel Larsson. Han var så söt. Han var så snäll mot William
None None

2015-07-02 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0