Äntligen långledig

Nu äntligen är vi långlediga här hemma. Så skönt. Idag har min kompis fått vara på anställningsintervju på mitt jobb. Hoppas hon får komma in på timmar där i alla fall. Har även gjort en stor laddning lasagne som vi ska bla ha ikväll. William sover i soffan. Kan va bra. Då William ska få klippa sig hos frissan idag. Frissan jobbar extra på mitt jobb. Så det kommer bli bra och jag ska färga håret. Det ända jag väntar på är att skatteåterbäringen ska komma till mitt konto. Längtar redan. Så ska vi unna oss lite grejer.

Kommentarer
Postat av: Anette

Blev du nöjd med hårfärgningen? Lägg gärna upp en bild! :D
Önskar dig/er en fin Midsommar! :)
Kram <3

Svar: Jo det blev bra ska försöka lägga upp bild snart
None None

2015-06-18 @ 00:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0