Nu börjar jag mitt nya liv

Nu ska jag börja lite av mitt nya liv. Med att äta mer nyttig mat och ut och gå. För att dels unna mig den egentiden men även försöka gå ner lite i vikt. Så jag kan känna mig nöjd i sommar kanske. Och i morse gick jag ca 3,5 km innan frukosten.

William fyller snart 3 år. Nu den 19/1 stora pojken. Min lilla pojke har blivit stor.

Idag ska sambon iväg med sin pappa och kolla på ishockey med sin pappa i Malmö och jag kommer att åka hem till pappa och bada med William och bara njuta. Ska prata med min farmor kanske vi kan gå en liten runda. Hon bor granne med min pappa. Tänkte att hon kanske behöver komma ut en liten stund och röra på sig. Hon har ju en gång i veckan att hemtjänsten kommer och går ut med henne. Men jag känner att det inte riktigt med 1h per vecka så när jag är hemma hos min pappa brukar jag gå in och erbjuda mig. Och farmor blir glad att komma ut. Och sen att William är med på bromenaden är bara en bonus för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0