Har lite planer

Har lite planer här i framtiden. Funderar lite på att sälja dem kläder som William har växt ur och därefter det jag får in utav klädförsäljningen gå till något bra dvs till någon välgörande ändamål.
För att dra mitt strå i stacken :). Då jag gärna hjälper människor.
Men frågan är bara vart pengarna ska gå till. Jag vill gärna det ska ha med barn att göra. Dvs det ska gynna barn på ett eller annat sätt. Helst så man kan se att det gör nytta. Är det någon som har tips på vilken organisation det kan gå till men även vart man kan lägga ut kläderna så man kan sälja dem som inte passar William till ett bra pris men samtidigt så jag får in pengarna.
Tacksam för alla tips jag kan få =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!
Låter som en jättefin idé :)
Vi bytte elbolag för några månader sen. Har nu GodEl. De har inget vinstintrese. Allt överskott går till välgörenhet. Man får som kund välja vilken organisation man vill stödja. Det finns flera att välja på. Vi valde "Läkare utan gränser".
En bra organisation som du kan skänka bidrag till är "Erikshjälpen"
http://www.erikshjalpen.se/stodja/bli-givare/
Du kan sälja kläderna på Tradera eller anordna en loppis. Eler det kanske finns regelbundna loppisar i din närhet som du kan hyra ett bord hos o sälja?
Lycka till!
Kram <3

Svar: Japp tänkte sälja lite på loppisar i vår. Se vad man kan få in. Kan vara kul o hjälpa m något.
None None

2015-01-24 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0