Födelsedag och promenad

Nu har jag jobbat i helgen och det var tufft med delad tur både lördag och söndag men nu har jag 2 arbetspass kvar sedan kan jag säga SEMESTER ska bli så skönt. Ska vara ledig i 14 dagar och för mig ska det bli jätteskönt. Har inte haft semester på över fyra år så jag tycker jag är värd det nu. Och familjen ska till SÄLEN på söndag.

Gårdagen började jätte bra William fyllde 3 år min underbara son. Och vi var ute och gick in runda på förmiddagen med grannen och hennes hund. Sedan lunch. Därefter var jag och William på bvc och 3 års kollen. 13,8 kg och 92 cm lång. Stora killen. Därefter hämtade vi tårtan till hans kalas och köpte lite glass. Då Williams bästa kompis Alfons och hans syster Thea kom och skulle fika och gratta William vid 14 tiden. Så en liten glass var sitter ju inte fel för våra underbara barn. Under tiden vi fikade ringde sambons telefon och vet ni? Han ska på anställningsintervju idag. Glad för sambons skull. Så nu får vi hålla tummarna.

Igår kväll kom famror och farfar och morfar sen gamla farmor och min faster och även sambons farbror och även Williams moster och grattade honom. Och man såg verkligen att hans ögon tindrade när paketen kom.

Idag går han på dagis och blir fira igen från kompisarna och det bjuds på glass från dagis sida.

Nu under förmiddagen har jag gått till Broby o hem igen ca 13 km så är nöjd med min promenad och ska snart hämta hem min underbara pojk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0