Varit i malmö

Idag åkte vi tåg till Malmö till vår lilla utflykt. Sedan åt vi lunch William fick sina berömda naggets. Därefter blev det buss ut till vårt privatsjukhus som vi skulle besöka. Med journal och papper vi fyllt i innan Jag var lite orolig faktiskt. Men allt gick bra läkaren gick igenom lite om hur vi blev gravid med William osv. Och lite om förlossningen. Jag var rädd att vi inte skulle bli "godkända" pga min förlossning med havandeskapsförgiftningen och akuta snitt. Och sen lite om allergier och så. Även sambon blev frågad om han använde sig av anabola steroider? Vilket han definitivt INTE gör.

Efter en ca 1h samtal gick dem med på att göra en IVF. Ingen är gladare än oss. Det ända vi också skulle göra var att ta blodprov både jag och sambon att vi inte hade aids/hiv och sen hade jag något med sköldkörteln också något prov som skulle tas pga det.
Så länge vi inte hör något är det inga problem. Vilket det inte kommer vara.

Och nu väntar på att mensen ska komma sen drar vi igång.

Sen åkte vi till Lund och handlade lite kläder till William och även lite till mig. Och väldigt nöjd med dagen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Önskar er lycka till!!
Vi har ett par vänner som fick tvillingar med IVF :)
Kram <3

Svar: ja tack så mycket ja det ökar chansen för tvillingar ;)
None None

2015-03-03 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0