Dimmigt

Idag är det dimmigt lite tråkigt när det var så fint väder igår. Idag ska jag och William till öppna gruppen nu på förmiddagen. Där våra barn får fika och sedan leka och även sjunga lite. Därefter åker vi buss till stan. William tycker det är skoj och åka kollektivt om inget märkte vi det igår när William satt helt stilla på tåget och kollade ut hela resan till Malmö och även stadsbussen helt stilla.
Tänkte gå och äta lunch på barbacka och leka där lite. En fd arbetskollega till mig kommer också med hennes dotter så det ska bli riktigt skoj. När jag är ledig försöker jag alltid göra roliga grejer med William så han känner att de är "helg" trots det är mitt i veckan. För mig är det ju som helg då. När jag jobbar i helgen. Sen är Williams pappa ledig lördag och söndag så då fortsätter dem att fira helg.

Vi ska förresten få fiber uppdraget till huset så snart kan vi ha skitsnabbt internet upp här. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0