Lång ledig

Nu är jag långledig fredag lördag och söndag vilket är skönt. Badat i Immlen ikväll efter jobbet vilket som var skönt. Hoppas det blir bra väder i helgen så vi kan bada när jag äntligen är ledig. Ska bli så skönt att bara umgås med William min underbara son. Tänk vad lycklig lottad jag är som har min son. I höst funderar jag/vi som föräldrar till William att åka till lalandia i höst. Bara för grabben varit duktigt med de här och vara blöjfri. Det ända vi kämpar med att han ska förstå han ska bajsa på pottan. I dagsläget så ber han om blöja när han vill bajsa vilket innebär att han inte bajsar på sig. Så nu vill jag bara att den polletten ska trilla ner att man även gör det på toaletten. Visst en blöja om dagen för bajsande är bättre än massa för han kissar i blöjan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0