Lagar mat till semstern

Då är jag också ledig. Jobbade idag och är ledig lördag och söndag så jag kan umgås med familjen. Ska bli riktigt skönt. Idag har katten varit ute par timmar första gången och nu är katten trött efter tre timmar ute. Och så har jag gjort biffar som vi ska ha med oss till semestern så det har jag också hunnit frysa in. Ska göra köttfärssås imorgon också. Som vi också ska med oss. Är det någon som är grym på köttfärsås så ni kan tipsa på kryddor och ingredienser?

Vill ha så mycket förberett som möjligt så man slipper stå där och laga massa när man är där. Funderar på att laga kalops också. Har ni andra tips? Funderar på om jag skulle slänga ihop någon kaka tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0