Är ute med grannens hund

Nu i par dagar ska vi hjälpa vår granne med att gå en runda mitt på dagen då grannfrun är i Stockholm och mannen jobbar långa dagar. Så han plockar ut på morgonen och vi mitt på dagen. Sen kommer mannen och tar det på kvällen. Världen snällaste hund. Alltid kul och kunna hjälpas åt.
Idag fick sonen träffa min bror och dem lekte jätte mycket i förmiddags. Och under kvällen har jag arbetat. Skönt att vara igång igen. Och katten har kommit till ro här hemma igen. Och verkar vara nöjd med att vara hemma efter 3 dygn ute någonstans. Hade varit jätteroligt och veta vart hon varit.

Vi sitter och funderar på vad vi kan göra i sommar på semester. Har ni några tips? William är ca 3,5 år i sommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0