till helgen

Igår fick jag gå in extra för personalmöte tråkigt värre när jag var ledig men nu är det gjort i alla fall. Sambon och William var i tivoliparken och lekte medans jag var på mötet så dom hade det lite roligt åtminstone.
Därefter möttes vi upp vid mitt jobb för att sedan gå till McDonalds och äta. Så det blev ändå en mysig eftermiddag för William. När vi kom hem kom Willams morfar och hälsade på och William berättade vad han gjort under dagen.

Idag ska jag arbeta kväll och sen jobbar jag imorgon (torsdag på dagen också) sen är jag ledig fredag och lördag. På fredag tänkte jag åka ner till min mammas grav med William och lägga en fin krans. Och självklart ska William följa med till mormors grav.

William säger alltid att mormor bor i himlen tar hand om lukas i himlen.
Lukas var ett barn som gick på Williams dagis som tråkigt nog avled tidigare i år. William älskade Lukas. Så nu tar mormor hand om lukas tycker han.

Efter graven ska vi åka till min bror i Helsingborg. Morbror dedde som William säger. Behöver jag säga att William älskar sin dedde?
När vi träffas så struntar William totalt i oss och ska busa med brorsan och leka koja stå på taket och allt annat. Men umgås med mig o min sambo? Nej, varför? Dedde är mycket roligare för han busar mig med och leker hela tiden och framförallt han hoppar med mig, springer leker koja och står på taket. och vet ni? Han är en buse med för det är inte jag.
Och enligt William har dedde också lärt honom en mening han säger (enlig oss vet vi inte vart han har nappat upp denna meningen då inte någon av oss använder oss av den meningen) spela hockey bondjävel!

På lördag ska vi till svärföräldrarna på den årliga kalkonmiddagen under samma helg varje år.

Och på söndag jobbar jag. Har en kollega som har bytt mig så nästa gång det är min helg jobbar jag bara fredag och lördag ska bli skönt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0