nu så

Igår jobbade jag fram till kl 13 åkte hem o när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt mina nycklar på jobbet. Typiskt mig. Fick hämta nycklarna idag. När jag ändå skulle hämta tårtan ovh handla de sista inför kalaset då min sambo fyller jämt idag. Vi beställde mat nere i byn de är super gott. William gillade också maten. Har ju världens bästa son. Jag är jätteglad att jag har honom i mitt liv. Han är väldigt uppmärksam och lyssnar och nappar upp nya ord hela tiden. Och utvecklas i talet från dag till dag. Har hört vid många tillfällen att man tror han är äldre än han är. Mång tror han är runt fyra år. Och allt för han är lång för sin ålder men samtidigt pratar väldigt bra för sin ålder. Och då kan man inte mer än bli stolt mamma till honom.
Kommer ihåg i somras när vi var i lund o handlat lite kläder och skulle åka tillbaka till kristianstad med tåget som va inställt och vi fick ta bussen istället och jag och William fick sitta bredvid en äldre man (ca 70 år). Och William och mannen satt och pratade hela vägen till kristianstad det tog ca 1 h. Och jag var så glad att denna mannen verkligen tog sig tid och prata med William då han var rätt trött och det var jobbigt att vi då senare åå väg hem än planerat. Så det gjorde jätte mycket både för oss som föräldrar och för William.
Och mannen tyckte att William pratade bra så han också förstod.

Imorgon blir det nog en väldigt lugn dag med William då han var uppe sent ikväll pga kalaset så han blir nog trött imorgon. Sen sa han innan idag att han ville bada hos morfar så det får vi väl göra. Tycker själv att det är mysigt att badamed honom blir llite av kvalitet tid med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0