Äntligen

Äntligen har vindarna vänt. Sambon går hemma med betalning från sitt "gamla" jobb som han har blivit uppsagd från och nu imorgon får han in och jobba på ett nytt jobb och får både betalt från sitt "gamla" jobb och det nöja jobbet och ingen är gladare än vi. Underbart om detta kan leda till fast jobb.
Och jag o William ska på öppna gruppen imorgon. med ett leende på läpparna att allt förhoppningsvis löser sig.

Idag har vi varit ute hela förmiddagen med William och vi har gått en runda. Och William har kört med sin springcykel i princip hela rundan på ca 3-4 km och jag är glad att han tycker det är skoj!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, va härligt!:) Hoppas verkligen han får ett nytt, fast jobb!
Vilken pigg o duktig liten kille du har ;)

Svar: tack så mycket. Ja han är väldigt duktigt och jag är glad at han är min underbara son. Ja hoppas det kan leda till fast jobb framöver
None None

2014-10-23 @ 15:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0