Längesedan jag skrev

Nu var det längesedan jag skrev. Jag har varit sjuk och det har varit mycket jobb. Har även framkallt julkort som vi ska skicka sedan. Det är bilder på William ska bli kul och kunna skicka det sedan när dom kommer. Jag har en sådan underbar son med mycket kärlek i sig. Ger oss gärna kramar och säger att han älskar oss. Man kan inte annat än bli glad. Vår son har varit förkyld nu ett tag så nu börjar den släppa på honom med. Idag har vi varit och badat hos min pappa så nu är han ren för nästa vecka. Trots min pappa är på semester. Han har varit borta lite mer än 14 dagar och William saknar sin offar som William säger för jag älskar min offar. Så han är efterlängtad.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, har du varit sjuk....hoppas krafterna kommer tillbaka nu.
Vilken härlig bild på sonen! :) En sån lycklig blick!
Att han är kärleksfull beror säkert mycket på er som föräldrar - ni ger honom bekräftelse o mycket kärlek och då blir han så här mysig och ger tillbaka :D
Kram <3

Svar: ja, vår kille är så härlig. Så lycklig och underbar. Och jag är så lycklig att ha honom och se han glad varje dag. Visst är det härlig bild tycker den bilden visar hur han är som person det är han liksom.
None None

2014-12-01 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0