har inte skrivit på länge

Hej
Har inte skrivit på länge då jag har haft och har fortfarande fruktansvärt ont pga min enodmetrios smärta. Då jag har tagit tramadol pga detta så har jag inte sovit på natten istället då jag har sovit max 5 h per natt nu i nästan 14 dagar sitter alltid uppe mellan 2-5 på natten. Så idag fick jag äntligen prata med min läkare så då har jag fått utskrivit sömntabletter så förhoppningsvis kan jag vara både smärtfri och utvilad framöver.
Så för mig har det varit en jätte tuff period jag har haft. Men hoppas som sagt att jag både kan vara smärtfri och pigg framöver när jag får detta. Läkaren blev paff att jag va pigg om nätterna när jag äter tramadol då det brukar vara tvärtom dvs man är mycket mer trött under hela dygnet och hon hade aldrig hört detta innan. Men vi kom fram till att det var tramadolen som gjorde att jag inte sover om nätterna. När jag är smärtfri (dem få perioderna) och inte tar min medicin sover jag hela nätterna. Även den perioden där jag "bara" behöver ta tramadol på morgonen men behöver jag ta en på kvällen så är jag vaken stora delar om nätterna och det händer varje gång.

Det positiva som har hänt är väl att jag trotsade min smärta idag och åkte med familjen till Ullared för att köpa julklappar till William. och så hittade jag bla ett par byxor och en jättefin vinterjacka och den kostade bara 99 kr och jag blev glad.

Har även hittat ett par snygga skor till mig som jag ska köpa inne i stan sen. Ska bli riktigt kul med nya fina kläder till vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0