havet

Idag har jag och William varit hos min mormor och morfar i yngsjö.  Åt lunch och när dom skulle vila lite var vi vid havet.  O solen skiner och vi älskar och vara där nere. vi var där ca 1 h. Sen tog vi oss tillbaka till mormor och morfar för att fika.  Mormor och morfar tyckte det självklart var kul att vi var på besök.  
När vi åkte hem så hade det hänt en olycka så vi fick köra en omväg för att komma hem. Stannde självklart till och gick ut och frågade polisen om de var något jag kunde hjälpa  till med som var vårdutbildad.  Men dom hade fått tillräckligt med ambulans o personal så dom klarade sig och de var ju skönt.  Så jag kunde köra vidare. Vill ju hjälpa till om de behövdes så tänkte jag kan iallafall erbjuda mig.  Jag ska absolut göra om att åka till havet eller sjön fina och sköna höst/vinterdagar.  Det var så lugnt och fridfullt att få vara själv med William o bara njuta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0