Lördag

Igår var jag och sonen på minisim start. Vi gick ju en kurs i våras. Sen har det varit uppehåll under sommaren. så nu när vi var tillbaka så var han den ända som gått en termin. Så han visade dem andra vart skåpet skulle stå. Sen även så är det så att william herren på teppan. Ensam pojke. Han plaskade på och tyckte det var kul. Sen på dagen var han fruktansvärt trött och även nu i natt men han tycker det är kul så jag längtar redan till nästa fredag. Då det är daxs igen att bada. Jag tycker nog det är minst lika kul som william faktiskt. på kvällen var vi ute och gick med grannens hund. William älskar grannens hund. Och hunden gillar william. Jag tycker det är bra att dem umgås så william lär sig att umgås med djur på ett rätt sätt då vi själva inte har djur. Och mio som hunden heter älskar william och vaktar william i vagen när han sover så han har det bra. Han är för härlig hunden. Nu på förmiddagen har vi gått en runda. Jag vill att william kommer ut varje dag och får friskluft tror att han mår bra av det. Tänk det är redan 1 sep och höst vart har tiden tagit vägen. Tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0