HELG

Skönt med helg. William är trött jag har börjat att städa lite granna. Ska ha flygande jacob ikväll till mat. Igår var det första gången william åt hemmalagad mat. Var riktigt kul att william älskade detta då. Så det får vi göra fler gånger. Vad händer i helgen? Ja vi har inte tänkt något speciellt igentligen faktiskt. Försöka ta det lungt. Jag är lite trött faktiskt så jag ska försöka vila lite. Ska försöka lägga in lite bilder så jag kan skicka in på smartphoto med william så vi kan fixa lite julklappar från william tänkte ha kalender. Så här liten var min son när han va nyfödd. Minns knappt han var så liten. Nu väger han som sagt över 7 kg. Vart har min lille pojke tagit vägen? Tiden går så fort förstår inte det. Snart är han 8 månader också. Är det mer än jag som tycker tiden går fort? Sitter här och funderar lite på vad jag ska baka. Jag ska ha homeparty med heminredning. Så jag tänkte på något gott som inte tar för lång tid och baka och massa konstiga ingridinser i. Är det någon som har tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0