vatt något fel på

Det har nog varit något fel på internet har skrivit här inne men har inte lyckats fixa så det kom in av någon anledning. Så jag försöker idag också. Igår var jag och William på babysim på dagen. Anors har han sovit i princip hela dagen. Förrutom när han åt. Sen har han sovit hela natten också. Så det var nog en riktitg dålig dag för william. Sen har han varit förkyld så jag vet inte om han "repar" sig med mycket sömn. Sovit som sagt hela natten. Sp nu är det bara jag som sitter uppe och han tar sovmorgon. Hoppas på en pigglin när han vaknar så klart. I lördags var jag och några kompisar i ullared. Hittade rätt mycket till William. köpte bla en fodrat regnställ, där hela regnstället dessutom är reflex. SÅ allt i ett kunde inte varit bättre faktsikt. Och sen mycket kläder i storlek 80. Han har ifs "bara" storlek 74 nu men snart kommer han väl upp i 80 också. Var förresten och vägde och mätte William i måndags. Gången inan vägde han 7180 gram och i måndags vägde grabben 7685 g. Längden gången innan va han 66,5 och nu var han 69,5 så 3 cm längre på en månad så han blir nog en lång pojk. Igår hände det en liten liten olycka. Jag skar mig på stavmixern. Så jäkla vad det blödde. Igentligen skulle det nog sys men nej orkarde inte ta mig i till csk (sjukhuset) o fixa det. Har ändå två mil in. Inte konstigt att det vloade mycket heller i och med det brukar väl bloa mycket i fingrarna och sen äter jag blodförtunnande medecin också. Har även tagit lite bilder som jag tänkt och lägga in sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0