firat affe

Idag har vi firat affe. Wille älskade det. Nu är han helt utslagen. Men pojken hade det kul och det är huvudsken. Imorogn blir det wille o pappamys då jag ska till Ullared. Jag är nervös det är första gången jag lämnar han så många timmar. Så jag är nervös även om jag vet att det kommer gå jättebra. Nog bara jag som är så nojig. Kommer sakna min underbara son. Men jag har skrivit en lista vad vi ska handla, Det kommer inte bli så mycket som dem vad hette dem nu som va med i det ullaredsprogrammet och dem handlade jätte jätte mycket?

Kommentarer
Postat av: Anette

De kommer att klara sig jättebra far o son! :) Pappor behöver också få egentid med sina barn. Det är även viktigt att du får lite egentid och göra något annat ibland - utan barn :) Ullared är kul! Finns en hel del billiga kläder o prylar där. Ha det så bra! :D

Svar: Jag tror också de kommer gå bra. det är bara jag som tycker det är jobbigt då jag inte är van vid att lämna lillen längre stunder. jo de finns de ska köpa lite grejor till sonen inför dagis det ska bli kul.
None None

2012-10-14 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0