babysim

Idag har jag och william varit på babysim. William fick sådan beröm idag av simledaren att han var så duktig. När han dyker så när han kommer upp ur vatten så lägger han sig på ryggen och det är riktigt bra. Det är det bästa sättet. Gissa vad man blev glad som mamma då. När man verkligen fick höra min grymma son är grym badare. Lovade och lägga upp par bilder idag ju. Min kompis (som har en dotter som är två månader äldre än William, som vi brukar träffa) hjälpte mig att ta foto idag så färska foto kan man säga. Tack Camilla för hjälpen. Den ena bilden visar när han dyker.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, visst blir man stolt som mamma när man får höra något sådant! :) Mysigt ni har det! :D

Svar: ja det är riktigt mysigt. Ja man blir riktigt stolt och glad att få höra sådant. Att någon ser det.
None None

2012-10-05 @ 14:41:18
Postat av: Anette

Jag kan bara se en bild??? Ingen där han dyker....

Svar: Va inte får försöka lägga in den.bilden imorgon igen
None None

2012-10-05 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0