Måndag

Då är det måndag och jag och min son har varit nere i affären o handlat lite granna. Sov på vägen ner men vaknade när jag var på väg hem och sa nu är jag pigg så nu ska jag inte sova på ett bra tag. För jag är stor pojke nu. Han är 4,5 månad nu.
Anors idag blir det inte så mycket gjort. Min farmor kommer och hälsar på. Sen ska jag laga chili con carne. Senare ikväll så ska jag hålla i ett spiningpass. Så full rulle.
På söndag ska jag göra ett cykeltest på sjukhuset i stan på mig dem ska kolla hjärtat. dem tror jag kan ha problem med det men jag vet inte. Men lika bra dem kollar. Jag tyckte det var konstigt att det va på en söndag. Men tydligen har dem mycket och göra så dem börjar med att försök arbeta in kön med att ta vissa helger också. Vilket passar mig så kan sambon ta handom lillen så slipper jag fixa barnpassning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0