stor pojke

Märker nu att jag hat fått en stor pojke. Nu vill han enbart ätra gröt och "vanlig" mat. Förstår inte vart tiden tar vägen. Idag ska jag och Wille och camilla och hennes dotter bada. Dvs gå på babysim barnen älskar det. Så det är kul. Jag blir så glad när min lille son är glad och nöjd när man gör något för honom. Sen blir han så trött efteråt. Men som sagt han älskar det. Imorgon ska wille bli passad utav mobror fredrik och willes morfar. Jag hoppas och tror det ska gå bra. Det är första gången vi "lämnar" bort honom. Jag tror det kommerr gå bra. Men som mamma är man ju alltid orolig. Är det mer än jag som är sådan? Eller det bara är jag som är så nojig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0