Lördag

Igår kväll var vi hos grannen. Var riktigt trevligt så vi stannade längre än vad vi hade tänkt oss. Då vi gick hem vid halv ett på natten. Dem har en riktigt rolig hund. Han älskar vår son. Så när han ligger och sover i vagen så spinger han och vaktar honom och ser så han har det bra. så fort han rör sig eller vaknar o pratar så är han där med en gång. Så jag tror han tar det som sitt "barn". När han sen vaknar sonen så slickar hunden gärna på Wille.
Idag har jag hållt spining på förmiddagen mellan 10-11. Nu är jag hemma sonen sover och jag har börjat lite med maten som vi ska äta ikväll. Tanken är att jag ska koka nypotatis en stund sedan lägga dety i allminumfolie och lägga på lite smör och dill sedan på grillen. Sedan grilla kyckling och pepparbiff också. Tror det kan bli riktigt gitt faktiskt. Sedan gör jag en sallad till det. Jag tror det kan bli riktigt gott. Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0