Fredagad

Idag är det fredag vad händer då? Jag har blivit hes. Inte alls skoj. Har inte ont i halsen så känslan är att allt har satt sig på stämbanden. Igår hade jag spining tredje gången denna veckan. Sitter och funderar lite på om jag ska baka bullar i helgen eller vad jag ska göra. VAd händer anors idag? Inte så tror jag. SKa väl ta upp ngt som sambon ska grilla. Ska snart äta frukost tänkte jag iallafall. William ville trydligen inte sova längre han brukar ju äta vid 6 tiden och sen åtminstone sova till 8-8.30 men inte idag så klart när jag känner att jag behövde sova så klart. Då ska vi upp. Undra om höstvädret har kommit nu känns som så. Jag längtar faktiskt lite till hösten då man kan tända en kamin och mysa här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0